Hidrolik 2019-05-06T15:12:51+03:00

• Hidrolik Sistemler  Kılavuz Raylar Piston Kabin Karkası Kumanda Panosu Yağ Tankı

• Hidrolik Asansörler kabinin piston yardımı ile hareket ettirilmesi prensibine dayanır.

• Yağ tankı, piston, kumanda panosu ve kabin 4 temel malzemelerdir.

• Ülkemizde en sık kullanılan tahrik oranı 2:1 dir(şekildeki sistem).

• Üst katta makine dairesine ihtiyaç yoktur. İstenilen kata makine dairesi oluşturulabilir.

• 30 Ton’a kadar kaldırma kapasitesi vardır.

• Bir çok parça yağın içinde çalıştığından aşınma ve yıpranma tahrik kasnaklı sistemlere göre daha azdır.

• 2:1 tahrik gibi halat kullanıla durumlarda, halatın görevi sürtünme yardımı ile yükü kaldırmak olmadığından kasnak ve halatlarda aşınma olmaz.

• Elektrik tahrik kasnaklılardan bir diğer farkı, motor sadece yukarı çıkışta çalışır, inişte çalışmaz.

• Karşı ağırlık kullanılmaz.

• En üstte makine dairesi zorunluluğu olmadığından özellikle üst kat dublex olan binalarda gürültü olmadığından tercih sebebidir.

• Tüm yükler kuyu dibinde olduğundan binanın statik dengesi yönünden avantaj sağlar.

• Elektrik kesintisinde ilave sisteme gerek kalmadan otomatik kurtarma yapar.

• Sessiz çalışırlar.

• Frekans kontrol konforuna sahiptir.

• 20 metre seyir mesafesine kadar sorunsuz çalışırlar.

• Dışarıdan yapılan asansör sistemlerinde kullanılacak en emniyetli sistemdir.Ancak tüm bunların yanında 2 temel dezavantajı şunlardır;

• Sık çalışmaya uygun sistemler değildir.

•Asansör kabin hızı diğer sistemlere göre düşüktür.